www.livsviktigt.se

image294

Ni som vill fortsätta följa mina öden och eskapader kan göra det på:

www.nynjure.blogspot.com

Er övriga vill jag tacka för att Ni varit med mig på min fantastiska resa tillsammans med Per-Erik mot ett friskt och fritt liv. Ert engagemang och Era kommentarer har betytt oerhört mycket för mig under de här nio månaderna. Må alla positiva vindar fortsättningsvis blåsa med Er alla. Och glöm aldrig att, om Ni inte tror på reinkarnation, så har Ni bara ett liv, en stund på jorden, ta vara på den.

                                     
image295


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack snälla för dina stöttade ord! :-)

2008-11-19 @ 20:19:20
Postat av: Sofie

Det var jag som skrev här ovanför...

2008-11-19 @ 20:19:57
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0